Autor Téma: Luftlotte 5 - Letecká armáda "Norsko"  (Přečteno 12880 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Páter

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 962
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. <br Uděleno: 20. srpna 2007 /> Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 12. května 2008
Luftlotte 5 - Letecká armáda "Norsko"
« Odpověď #15 kdy: Červenec 09, 2007, 01:04:17 »
No aj posledne verzie Merlina mali vstrekovanie, tie pred nimi mali automaticke karburatory, ktore uz netrpeli odstredovanim paliva, ako tie v Mk I...

Nemci sa jednoducho museli uspokojit s tym, co mali, lebo na vyrobu kvalitnejsieho benzinu potrebujes viac ropy a tou nikdy neoplyvali. Z uhlia sa da vyrobit akurat dobry svietiplyn  :lol:
Ak máte v ruke kladivo, všetko ostatné
vyzerá ako klinec.

If fire fighters fight fire, and crime fighters fight crime, what do freedom fighters fight?

Hamerinski

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1716
    • Letadla, letci, osobnosti WW II
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 11. září 2008
Luftlotte 5 - Letecká armáda "Norsko"
« Odpověď #16 kdy: Červenec 09, 2007, 04:22:41 »
Pánové já už z těch vašich spekulací o benzínu nemůžu  :lol:

Citace
Bojové typy Stuky byly přibité k zemi pro nedostatek sto oktanového benzínu. Motor Ju 87H byl nenáročný a neměl forsáž a tak pracoval na 87 oktanový benzín, který ještě zůstal v benzínových nádržích Třetí říše.

pár dat:

B4 Standardkraftstoff  87 oktanů

C3 Kraftstoff 100 oktanů


DB 605 používali jak palivo B4 tak C3 záleželo vždy na verzi a obě verze používali zařízení MW-50

To samé Jumo 213 bylo také dělané ve dvou verzích jak pro B4 tak pro C3

BMW 801D to samé také dvě verze pro B4 a C3

DB 601 vyráběn také v několika verzích jak pro B4 tak pro C3


Takže si tu "malou míru použití" přeberte jak chcete

Hamerinski

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1716
    • Letadla, letci, osobnosti WW II
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 11. září 2008
Luftlotte 5 - Letecká armáda "Norsko"
« Odpověď #17 kdy: Červenec 09, 2007, 04:33:10 »
Citace: Páter
No aj posledne verzie Merlina mali vstrekovanie, tie pred nimi mali automaticke karburatory, ktore uz netrpeli odstredovanim paliva, ako tie v Mk I...

Dovolím si nesouhlasit ;) všechny verze Rolls-Royce Merlin měli automatický karburátor, později je nahradil typ Rolls-Royce Griffon a ten již měl vstřikování.

Páter

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 962
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. <br Uděleno: 20. srpna 2007 /> Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 12. května 2008
Luftlotte 5 - Letecká armáda "Norsko"
« Odpověď #18 kdy: Červenec 09, 2007, 04:35:34 »
Aha, a pan si pozrel aj vyrobene pocty verzii spalujucich C3? Aj DB-601 mala "100oktanovu" verziu. Jednu. Ano, u DB-605 vacsina verzii pouzivala C3 (96 oktanov aby sm bol presny, nie 100) a? Boli schopne (tie iste verzie) pouzivat aj B4, zakladna verzia DB-605A bola pohanana B4. To nic nemeni na fakte, ze Nemci setrili na vyrobe akostneho benzinu. Ani 96 oktan sa neda porovnavat so 130 oktanom... takze?
Ak máte v ruke kladivo, všetko ostatné
vyzerá ako klinec.

If fire fighters fight fire, and crime fighters fight crime, what do freedom fighters fight?

Páter

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 962
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. <br Uděleno: 20. srpna 2007 /> Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 12. května 2008
Luftlotte 5 - Letecká armáda "Norsko"
« Odpověď #19 kdy: Listopad 22, 2007, 10:00:15 »
Citace
Dovolím si nesouhlasit  všechny verze Rolls-Royce Merlin měli automatický karburátor, později je nahradil typ Rolls-Royce Griffon a ten již měl vstřikování.

No priznam sa, neviem. Neviem ako to mam klasifikovat. Bezne sa to nazyva karburator, ale v popise zase casto uvadzaju, ze dane zariadenie "vstrekovalo" palivo priamo do kompresora motora. Cim by teda odpadla nutnost rozprasovania paliva (to by sa dost dobre premiesalo v kompresore). Tak si mozme vybrat. Keby som to videl, tak viem, ci je to ryba, ci rak.
Ak máte v ruke kladivo, všetko ostatné
vyzerá ako klinec.

If fire fighters fight fire, and crime fighters fight crime, what do freedom fighters fight?