Autor Téma: Caproni-Campini N-1  (Přečteno 6056 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

erich HARTMANN

  • Luftwaffe
  • Hauptmann - kapitán
  • Příspěvků: 461
Caproni-Campini N-1
« kdy: Duben 13, 2007, 08:03:27 »


mam jedinou rozhodujici otazku.CO TO JE?!Talianskej proudak a jeste k tomu ve vzduchu?myslel sem si, ze je to vtip,zvlast kdyz my to naslo pote co jsem dal vyhledavat He280.

fík

  • Wehrmacht
    Major - major
  • Příspěvků: 637
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #1 kdy: Duben 13, 2007, 11:52:49 »
Asi si chtěli Taloši taky zaexperimentovat. Ale podle mě je to nějakej bezmotorovej prototyp. Nebo fotomontáž :D .
"Dobrovolníci k obsluze útočných děl vystoupit!"

"Život vojáka od útočného dělostřelectva je krátký, ale smysluplný."

Black

  • Francouzská cizinecká legie
  • Lieutenant-colonel
  • Příspěvků: 884
    • http://www.greendevils.estranky.cz/
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 29. května 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 2. listopadu 2008 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 9. července 2007
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #2 kdy: Duben 13, 2007, 03:52:40 »
Jedná se o Caproni-Campini N-1 ( nebo CC.2 ), které mělo motokompresorový pohon ( lopatkový kompresor zde nepohání turbína, ale běžný pístový motor ). Tento tip pohonu patentoval v roce 1934 ing. Campini. Realizace se však dočkal až v roce 1940, kdy byl tento pohon nainstalován bez valného úspěchu do letadla Caproni-Campini.

Nejedná se tedy čistě o proudový motor, i když ve své době bylo toto letadlo považovánop za první proudové letadlo na světě.

"Padáčkáři všech zemí, spojte se!"
"Však víte, jak to chodí u výsadkářů. Chtějí buď vyhrát, anebo se nechají společně rozsekat!"

Dzarda

  • Host
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #3 kdy: Duben 13, 2007, 05:46:23 »
Jo jo ...velmi zajímavý letoun ...
http://www.airwar.ru/enc/xplane/cc2.html

Paulus

  • ČSR
  • Kapitán
  • Příspěvků: 429
  • Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 16. března 2009
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #4 kdy: Duben 13, 2007, 05:52:27 »
Citace: Dzarda
http://www.airwar.ru/enc/xplane/cc2.html
Zajímavý odkaz,až na to,že tomu nerozumím.Jinak to mě podivuje,že byly s proudovým pohonem Taliáni takle napřed,myslel jsem,že proudový zavedli Němci.Jinak ten čumák mi připomíná MIG 15-UTI.

rase

  • Francouzská cizinecká legie
  • Lieutenant-colonel
  • Příspěvků: 2848
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. listopadu 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 8. prosince 2008
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #5 kdy: Duben 13, 2007, 06:22:04 »
"Prasata! Chcete snad žít věčně?!" Fridrich Veliký, král pruský, v bitvě u Leuthenu, 1757

erich HARTMANN

  • Luftwaffe
  • Hauptmann - kapitán
  • Příspěvků: 461
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #6 kdy: Duben 13, 2007, 07:01:07 »
Je z podivem jak vypada ze predu uplne jinak nez z boku dokonce bych rekl, ze ma 4 motory a uplne jinej predek, holt clovek nesmi dat na prvni dojem (doufam ze nejsem jedinej kdo tam ma toto 747 :D)

rase

  • Francouzská cizinecká legie
  • Lieutenant-colonel
  • Příspěvků: 2848
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. listopadu 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 8. prosince 2008
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #7 kdy: Duben 13, 2007, 07:39:04 »
Nevíte náhodou, k čemu ho používali, protože jako stíhač mi přijde moc velký, i to dvojsedadlo, je takové divné ( nemmohl to byt náhodou bombardér, nebo to je jenom muj pocit  :)  )

Vypadá i dost neohrabaně, kvůli malým ( divným) křídlům...
"Prasata! Chcete snad žít věčně?!" Fridrich Veliký, král pruský, v bitvě u Leuthenu, 1757

Hamerinski

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1716
    • Letadla, letci, osobnosti WW II
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 11. září 2008
Caproni-Campini N-1
« Odpověď #8 kdy: Duben 13, 2007, 07:51:07 »
Citace: rase
Nevíte náhodou, k čemu ho používali, protože jako stíhač mi přijde moc velký, i to dvojsedadlo, je takové divné ( nemmohl to byt náhodou bombardér, nebo to je jenom muj pocit  :)  )
Vypadá i dost neohrabaně, kvůli malým ( divným) křídlům...

Takže byl to experimentální stíhač, toliko překlad z airwar.ru
posádka: 2
maximální rychlost: 359 km/h
dolet: 100 km
dostup: 4000 m
rozpětí křídla 14,63 m
délka: 12,10 m
váha prázdného letounu: 2 890 kg
maximální vzletová váha: 4 217 kg
motor: Monoreattire o tahu 750 kg/s