- Když jste lepiči s autogenem (jako i já) tak se nesmíte bát vzít do ruky brusku a místně i vařit na vícekrát (vnitřek sajdy, ložiskový domeček). Jinde jste to udělali.
- Závity se nikdy nepískují (znefunkční se, při pískování se chrání) ale vždy vydrbají růčo s pomocí Konkoru, WD 40 nebo uvolňovače závitů (většinou se rozpohybují). Když je velká vůle použít Loctite - Oprava stržených závitů. Vydrží namáhání pevnostních šroubů DIN 8.8 = 80 kg/mm2 (zaručená pevnost v tahu) čili pevnost imbusů (
http://www.isstechn.cz/objekty/vlastnosti-sroubu--2-.doc ).
- Závity se vždy při stříkání chrání Postačí vazelínou nebo papírovou kancelářskou páskou. Pak je nakonzervujte WD 40. U výfuku grafitovou vazelínou (nebo moderně tyčinkou Loctite 8065).
Nejsem prodejce Loctitů ale všechny doporučované jsem vyzkoušel sám v praxi. U opravy závitu dejte pozor na správné nanesení separátoru jinak máte pevný, nerozebratelný spoj (vyzkoušeno). Povolí po ohřátí na 150 - 180°C (epoxid zdegeneruje). Doporučuji vyrobit novou matici se soustruženým závitem a s tímto "kalibrem" opravit závit dříku. Může se opravovat jen jedna strana závitu. Doporučuji dřík i když je delší, matici novou.
Je škoda takovýto unikát do něž vkládáte i možná tisíc hodin práce nechat někde zfušovaný (i když tam není vidět). Proto jsem si dovolil toto kázání. Omlouvám se za něj.