Autor Téma: Kamufláž-bez stříkací pistole  (Přečteno 6134 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Redwolf

• Wehrmacht
    Schütze - vojín
Kamufláž-bez stříkací pistole
« kdy: Prosinec 04, 2011, 02:09:32 »
Zdravím,v modelařině jsem začátečník a právě jsem začal stavět model od firmy Revell: Hawker Hurricane Mk.IIC 1/72. A mám obavy o to jak udělám kamufláž na trupu letadla. Sříkací pistoli nemám,tak pokud by jste mi mohli poradit nějaké postupy. Díky

poviedkar

• Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Pechota, Letectvo, Námorníctvo, Tanky, Panzernet
Re: Kamufláž-bez stříkací pistole
« Odpověď #1 kdy: Prosinec 04, 2011, 03:26:35 »
Nemáš náhodou niekde na internete kamufláž v ktorej ho chceš robiť? lomené polia na krídlach sa dajú napríklad urobiť aj vymaskovaním lepiacou páskou (najlepšie papierovou a aj rôzne malé fľaky sa takto dajú vytvoriť). No bolo by dobré vidieť ako má tá záverečná kamufláž vyzerať nech ti môžeme lepšie poradiť.
Anarchizmus znamená, že môžeš byť slobodný, nikto ťa nemôže zotročiť, nikto ti nemôže rozkazovať, nikto ťa nemôže okradnúť, nikto ťa nemôže využívať. Znamená byť slobodný, robiť veci ktoré chceš robiť a nebyť nútený robiť veci ktoré nechceš.             
                           Alexander Berkman

jugen

• Wehrmacht
    Hauptmann - kapitán
« Odpověď #2 kdy: Prosinec 04, 2011, 04:40:26 »
Model natri farbou ktorá tam je v minime v tej kamufláži a potom si z plánika vystrihni kúsky papiera ktorý označuje farbu ktorú si tam dal potom ich prilem na model (nežne alebo model najrpv zalakuj lesklým lakom a potom páskov tam prilep ten papierik a farbíš.

ak by si niečomu nepochopil na tom račej sa spýtaj

Redwolf

• Wehrmacht
    Schütze - vojín
« Odpověď #3 kdy: Prosinec 04, 2011, 04:48:16 »
         Něco takového

jugen

• Wehrmacht
    Hauptmann - kapitán
« Odpověď #4 kdy: Prosinec 04, 2011, 04:55:03 »
Tak to ani nemusíš maskovať  ;) stačí pevná ruka a pôjde to v pohode väčším štetcom

Redwolf

• Wehrmacht