Autor Téma: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech  (Přečteno 24405 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Sepp Rössner

  • Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 328
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« kdy: Červenec 01, 2006, 10:35:51 »
Mám tu jedno docela zajímavé letadélko :









Vypadá skutečně hodně futuristicky. Je vidět , že němci si s konstrukcemi letadel opravdu uměli vyhrát.

Tak co vy na to ? Nemáte taky nějaké podobné fotky , jestli jo , tak sem s tím.



Sepp  8)
"Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty druhé parchanty, aby padli za tu svou."
General G. C. Patton

WOTHAN

  • Host
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #1 kdy: Červenec 02, 2006, 06:36:42 »
he....to tvoje vypadá jako z hvězdných válek.... :D  :D



Taky bych tu ěco měl.









Sack AS-6

Sepp Rössner

  • Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 328
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #2 kdy: Červenec 02, 2006, 11:53:02 »
Docela pěknej lítající talíř , taky tu jeden mám :











taky zajímavý  :wink:
"Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty druhé parchanty, aby padli za tu svou."
General G. C. Patton

panzernet

  • Administrátor
  • Příspěvků: 281
    • http://www.panzernet.net
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 29. května 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 26. května 2008 Za 3 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 26. května 2009
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #3 kdy: Červenec 02, 2006, 12:05:09 »
tedy pánové fakt slušný. Ani jednu z těhle sci-fi německých hraček jsem ještě nikdy neviděl. Možná bych měl rozšířit své zaměření i mimo tanky  :wink:

Co říkáte, že bychom teda založili samostatnou sekci pro leteckou techniku?
"Motor zvítězil nad koněm a kanon nad kopím." Heinz Guderian

Kageneck

  • Administrátor
  • Příspěvků: 2615
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007 Za zásluhy o rozvoj fóra. Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 22. června 2008 Za 3 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno. 22. června 2009
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #4 kdy: Červenec 02, 2006, 02:49:45 »
No ja jsem rozhodne pro abychom zalozili novy topic o letectvu. Hned po tancich je to me nejoblibenejsi tema. Jen mam trochu obavy aby tam psali i ostatni....



August von Kageneck
„Afrika, der Krieg ohne Hass“ Erwin Rommel

Sepp Rössner

  • Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 328
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #5 kdy: Červenec 02, 2006, 03:19:03 »
No já bych se v témetu letadla asi moc neuplatnil , mé znalosti o luftwaffe nejsou moc obsáhlé  :oops: . A některý ty prototypy sou fakt dost slušný , co třeba tenhle :







http://www.luft46.com/jgart/jglor-4.jpg



Eště tak rok nebo dva pro třetí říši a ve vzduchu by se objevily asi dost zajímavé stroje.  :wink:



Sepp
"Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty druhé parchanty, aby padli za tu svou."
General G. C. Patton

Kageneck

  • Administrátor
  • Příspěvků: 2615
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007 Za zásluhy o rozvoj fóra. Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 22. června 2008 Za 3 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno. 22. června 2009
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #6 kdy: Červenec 02, 2006, 03:23:00 »
Ja si naopak myslim, ze velke mnozstvi projektu by nakonec bylo zruseno po prvnich technickych problemech. Luftwaffe se mela na konci valky soustredit na vyrobu pouze dvou letadel a to Me 262 a Fw 190. Me 262 nemel ve sve dobe konkurenci a Fw 190 se ukazal jako perfektni stroj pro podporu pozemnich boju, protoze dokazal nest tezsi vyzbroj a zaroven se dokazal sam ochranit pred nepratelskym letectvem.



August von Kageneck
„Afrika, der Krieg ohne Hass“ Erwin Rommel

panzernet

  • Administrátor
  • Příspěvků: 281
    • http://www.panzernet.net
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 29. května 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 26. května 2008 Za 3 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 26. května 2009
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #7 kdy: Červenec 03, 2006, 08:58:25 »
těď si teda nejsem úplně jistej jestli to bylo právě Me262 ale tuším že jo... prý Hitler nařídil aby na to zespoda připnuli bombu a poslali je bombardovat Londýn. Tím by samozřejmě klesla rychlost na "běžnou" úroveň a ta klíčová výhoda proudového letounu by byla pryč. Takže museli všichni vojenští činitelé Hitlera horko těžko přesvědčovat, že to není dobrej nápad.

Ale jak říkám, nejsem si úplně jistej, že to byla právě Schwalbe.
"Motor zvítězil nad koněm a kanon nad kopím." Heinz Guderian

Kageneck

  • Administrátor
  • Příspěvků: 2615
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007 Za zásluhy o rozvoj fóra. Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 22. června 2008 Za 3 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno. 22. června 2009
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #8 kdy: Červenec 03, 2006, 11:56:23 »
No pokud vim, tak Me 262 byl pripraven jiz v roce 1942. Za to, ze se dostal do vzduchu az roku 1944 muze Hitler, ktery trval na tom, aby byl letoun upraven jako bleskovy bombarder. Takze nebyt Hitlera tak nad Stalingradem mohl litat Me 262 a treba by to dopadlo jinak, kdyby meli Nemci vzdusnou prevahu.Co se tyce bombardovani Londyna timto letadlem, tak to se mi nejak nezda, ale mozne to je.

Me 262 bylo nakonec vyrobeno 1433 kusu. A jeste perlicka: Technici, a to i z rad spojencu pozdeji potvrdili, ze Me 262 o leta predbehl stihaci letouny jinych statu...... To svedci o jeho kvalite. a jeste poznamka: Dva Me 262A-1/U4 slouzily jako testovaci nosice pro 50 mm kanon..... by byla fakt masakr kdyby se to dokazalo na Me 262 nejak rozumne upevnit.



August von Kageneck
„Afrika, der Krieg ohne Hass“ Erwin Rommel

marty

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 661
    • http://www.obrnenci.estranky.cz
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #9 kdy: Červenec 04, 2006, 03:46:04 »
Taky sem pro založení nové sekce o letectví a s mýmý příspěvky můžete počítat, než sem se dal k tankům, dělal sem letadla 1:72,  naposledy sem dodělal Škoda D.1 tady je odkaz na fotky: http://www.obrnenci.estranky.cz/clanky/fotogalerie/avia-bh-3-a-skoda-d_1 někde si přece musím udělat reklamu :D , ale to patří spíš do modelářství, tak se omlouvám. Jinak sem četl, že jeden z Hortenů byl zkonstruován tak, aby mohl bombardovat New York :shock:  :wink:
,,Včera jsem se slavnostně vyčural do Mosely'' generál George Patton, hlášení pro ministerstvo války, prosinec 1944

Sepp Rössner

  • Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 328
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #10 kdy: Červenec 06, 2006, 06:13:05 »
JJ , ten horten o kterem mluvis je tenhle :











Je to Horten 18 A , říkalo se mu také Bombardér Amerika . Mel mit dolet 11 000 km a náklad bomb 4000 kg. [/i]
"Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty druhé parchanty, aby padli za tu svou."
General G. C. Patton

marty

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 661
    • http://www.obrnenci.estranky.cz
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #11 kdy: Červenec 07, 2006, 01:04:32 »
Jo to bude on, ale viděl jsem ještě jednu verzi, která měla náslkládaný čtyři proudový motory na zadku mezi dvěma směrovkami, ale je to už dávno a fotku asi už nenajdu. Ale vyrábí to Revell v 1:72 a na obrázku je přesně tahle verze jak shazuje nějaký bomby na mrakodrapy.
,,Včera jsem se slavnostně vyčural do Mosely'' generál George Patton, hlášení pro ministerstvo války, prosinec 1944

Peter

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1943
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 9. července 2007 Za zásluhy o rozvoj fóra. Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 16. července 2008
Horten IX V2
« Odpověď #12 kdy: Červenec 19, 2006, 11:21:06 »
tady jeden Horten (konkretne Horten IX V2) ktery se dostal az do stadia prototypu.







Prototyp vzletl 2.unora 1945, ale uz 18.unora havaroval a byl kompletne znicen. Prvni prototyp byl pouze kluzak a V3 ukoristili americane a odvezli sebou do USA kde je v muzeu.
"Es gibt keine verzweifelten Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen. "

Warran

  • Host
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #13 kdy: Červenec 23, 2006, 02:26:30 »
Citace
Kageneck napsal:

Technici, a to i z rad spojencu pozdeji potvrdili, ze Me 262 o leta predbehl stihaci letouny jinych statu


Hlavní technický náskok Me 262 a dalších německých neuskutečněných projektů představuje šípové křídlo. Toto křídlo je MNOHEM lepší než kolmé v transsonické oblasti. Transsonické = okolozvukové. Do této oblasti už Me 262 spadal a poslední modely vrtulových stíhaček už na některých částech draku s velmi vysokou místní rychlostí proudění už sem taky spadaly. Klasickou částí je konec vrtulového listu, který se pohybuje vysokou rychlostí.

Obecně německé znalosti aerodynamiky vysokých rychlostí byly tehdy bezkonkurenčně nejlepší na světě. O tom svědší i německý raketový program. Jediný supersonický tunel na světě byl v Pennemunde.

Pedro

  • Host
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #14 kdy: Červenec 24, 2006, 11:40:07 »
Citace: "Kageneck"
No pokud vim, tak Me 262 byl pripraven jiz v roce 1942. Za to, ze se dostal do vzduchu az roku 1944 muze Hitler, ktery trval na tom, aby byl letoun upraven jako bleskovy bombarder. Takze nebyt Hitlera tak nad Stalingradem mohl litat Me 262 a treba by to dopadlo jinak, kdyby meli Nemci vzdusnou prevahu.Co se tyce bombardovani Londyna timto letadlem, tak to se mi nejak nezda, ale mozne to je.

Me 262 bylo nakonec vyrobeno 1433 kusu. A jeste perlicka: Technici, a to i z rad spojencu pozdeji potvrdili, ze Me 262 o leta predbehl stihaci letouny jinych statu...... To svedci o jeho kvalite. a jeste poznamka: Dva Me 262A-1/U4 slouzily jako testovaci nosice pro 50 mm kanon..... by byla fakt masakr kdyby se to dokazalo na Me 262 nejak rozumne upevnit.



August von Kageneck






Me262 nemohl lítat nad Stalingradem. Drak byl připraven, ale motory ne. Čekalo se na motory tak dlouho, že nakonec pro testování byly použity náhradní slabé motory o kterých bylo jasné, že nemohou být použity v bojovém nasazení. Když konečně zamýšlené motory dorazily, byly tak nespolehlivé, že do čumáku letadla byl vestavěn motor BMW 602D s vrtulí...

Bombardovat Londýn na přání Hitlera 262 skutečně měla a trvalo to skoro rok, než se mu to podařilo vymluvit. Po tuto dobu probíhal oficiální vývoj jako bombardéru, protože ale Meserschmitovi bylo jasné že to je nesmysl, tak probíhal i tajně další vývoj stíhací verze.

S 50mm kanonem skutečně 262 vznikly, byly určeny na B17 a B24 a také na boj s tanky. Se zástavbou nebyl problém, volná špice nabízela dostatek prostoru. kanon byl však tak dlouhý, že jeho uzávěr měl pilot až pod nohama a kouř který unikal při otevření uzávěru šel do kabiny. Pilot měl sice kyslíkovou masku, ale zhoršovalo to výhled a nízkých výškách kde normálně maska nemusela být tak byla nezbytná. Účinek 50mm kanonu byl na obří bombardéry drtivý a další výhodou bylo, že se pilot ani nemusel přiblížit na účinný dostřel jejich 12,5mm kulometů.  I pro tanky byl účinek devastující, protože projektil šel na vrchní část pancíře, kde byl obvykle slabší.