Autor Téma: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech  (Přečteno 24404 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Peter

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1943
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 9. července 2007 Za zásluhy o rozvoj fóra. Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 16. července 2008
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #15 kdy: Červenec 25, 2006, 11:02:14 »
Citace: "Pedro"
Po tuto dobu probíhal oficiální vývoj jako bombardéru, protože ale Meserschmitovi bylo jasné že to je nesmysl, tak probíhal i tajně další vývoj stíhací verze.


Tak nevim jak moc bylo Messerschmitovi jasne, ze bombardovaci verze je nesmysl, kdyz sam na Hitlerovu otazku "Jestli muze nest bomby" odpovedel, ze po malych upravach samozrejme. Pravdepodobne kdyby Messerschmit vazil tehdy slova na bombardovaci verzi by ani nedoslo.



Citace: "Pedro"
S 50mm kanonem skutečně 262 vznikly, byly určeny na B17 a B24 a také na boj s tanky. Se zástavbou nebyl problém, volná špice nabízela dostatek prostoru. kanon byl však tak dlouhý, že jeho uzávěr měl pilot až pod nohama a kouř který unikal při otevření uzávěru šel do kabiny. Pilot měl sice kyslíkovou masku, ale zhoršovalo to výhled a nízkých výškách kde normálně maska nemusela být tak byla nezbytná. Účinek 50mm kanonu byl na obří bombardéry drtivý a další výhodou bylo, že se pilot ani nemusel přiblížit na účinný dostřel jejich 12,5mm kulometů.  I pro tanky byl účinek devastující, protože projektil šel na vrchní část pancíře, kde byl obvykle slabší.


Co vim ja tak vznik jediny letuschopny kus s kanonem BK5. Nedokazu si predstavit utok Me-262 s tim kanonem na tank.Pri tak vysoke rychlosti by mel na mireni a zasah zlomek sekundy. Je sice pravda, ze na kanon tam misto bylo, nicmene to melo za nasledek posunuti teziste a ztoho plynouci potize se stabilitou apod. Podle meho nazoru nejlepsi zbran Me-262 na svazy B17 a B24 byly rakety R4M, kterych mohl nest az 24 kusu.
"Es gibt keine verzweifelten Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen. "

Krojd

  • Host
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #16 kdy: Červenec 26, 2006, 03:35:59 »

Sepp Rössner

  • Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 328
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 15. června 2007
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #17 kdy: Srpen 11, 2006, 07:33:28 »
Hmm to by me zajimalo jake vyhody ma to zlomené křídlo , nevíte někdo ? JEstli to vůbec k něčemu bylo  :wink: .
"Cílem války není padnout za vlast, ale přinutit ty druhé parchanty, aby padli za tu svou."
General G. C. Patton

marty

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 661
    • http://www.obrnenci.estranky.cz
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #18 kdy: Srpen 15, 2006, 03:18:05 »
no, lomený křídlo, nezvyšuje to vztlak? myslim že jo
,,Včera jsem se slavnostně vyčural do Mosely'' generál George Patton, hlášení pro ministerstvo války, prosinec 1944

Peter

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1943
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 9. července 2007 Za zásluhy o rozvoj fóra. Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 16. července 2008
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #19 kdy: Září 14, 2006, 02:37:46 »
Jedno z dalsich projektovanych letadel.



Junkers EF-130





"Es gibt keine verzweifelten Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen. "

Hamerinski

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1716
    • Letadla, letci, osobnosti WW II
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 11. září 2008
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #20 kdy: Listopad 22, 2006, 07:44:41 »
Citace: "WOTHAN"
he....to tvoje vypadá jako z hvězdných válek.... :D  :D



Taky bych tu ěco měl.





Sack AS-6




No jen vypadá, ale skutečně byl vyrobený ;) a na konci války zničené.

1CZECH-front

  • Wehrmacht
    Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 443
    • Blitzkrieg>Úvod
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 5. srpna 2008
Focke-Wulf Fw 195
« Odpověď #21 kdy: Prosinec 09, 2007, 08:11:23 »
tady jeden projekt



Focke-Wulf Fw 195









dolet-2100km

max rychlost-490 km/h ve výšce 7000 m

motor-Jumo 222

1CZECH-front

bubák

  • Host
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #22 kdy: Prosinec 14, 2007, 11:01:19 »
nevěřim že ty letadla chtěli postavit, myslim ty co sou dělaný na počítači. prostě si někdo ze zájmu idělá obrázky letadel a dá na ně německý znaky, taky vám můžu udělat pár zaručenejch prototypů až zase budu mít náladu kreslit letadla. Třba  ME 666 . je to fakt super letadlo a slyšeli ste o něm?

Béďa

  • Wehrmacht
    Leutnant - poručík
  • Příspěvků: 284
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 4. listopadu 2008
Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #23 kdy: Prosinec 15, 2007, 12:54:14 »
Me-262 byl jistě revoluční, ale s trochou snahy mohli Američané stihnout nsadit P-80, který ho jednoznačně překonával, takový Vampire taky nebyl špatný.



Jinak ve vysokých podzvukových rychlostech jsou důležitější šípové ocasní plochy (viz třeba poválečný IL-28) než křídlo.

andy12000

  • Host
Re: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #24 kdy: Srpen 03, 2008, 09:08:13 »
A čo taký Lippish p. 13a? Tiež zaujímavý kúsok.
http://www.luft46.com/vaart/fclip13.jpg

Při umisťování obrázků doporučuji číst pravidla o velikosti obrázků. Ham

rase

  • Francouzská cizinecká legie
  • Lieutenant-colonel
  • Příspěvků: 2848
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. listopadu 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 23. prosince 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 8. prosince 2008
Re: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #25 kdy: Srpen 16, 2008, 02:02:46 »
Mužu se zeptat jake toto letadlo mělo mit klady ?
Přijde mi neohrabané.
Navic je strašně krátké.
Dotaz je smeřovaný na odborniky.
Nebo někdohp kdo se vyzná v těhle věcech.
"Prasata! Chcete snad žít věčně?!" Fridrich Veliký, král pruský, v bitvě u Leuthenu, 1757

Peterth

  • ČSR
  • Poručík
  • Příspěvků: 242
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 26. června 2009
Re: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #26 kdy: Srpen 22, 2008, 07:19:39 »
Třeba u toho Hortenu- tento tvar, delta křídlo se tomu myslím říká, měl odrážet radarové vlny a tím tak znemožnit nepřátelské pozorování radarem. Všimni si tvarů moderních amerických stíhaček F-117 Nighthawk a B2 Spirit. Tady je technologie obohacena o speciální nátěr, trysky výfukových plynů jsou ploché a navíc je celá plocha letadla pokryta nepravidelnými plochami. Takže podobné tvary asi budou nějaké ty výhody mít.  

Werner Mölders

  • Luftwaffe
  • Oberstleutnant - podplukovník
  • Příspěvků: 1006
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 9. března 2008 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.    Uděleno: 9. března 2009
Re: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #27 kdy: Srpen 22, 2008, 10:48:02 »
Myslím že jsem četl, že u Hortenu mělo být dokonce v křídlech dřevěné uhlí, které pohlcuje radarové vlny. :o
Ampulle !!!

Bambi

  • Rudá armáda - RKKA
  • подполковник - Podpolkovnik
  • Příspěvků: 1018
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Udělení za přínosné zasahování do diskuzí a jejich obohacení novými poznatky.   Uděleno: 20. července 2008 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 12. září 2008
Re: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #28 kdy: Srpen 23, 2008, 08:39:12 »
Jenže obě dvě výše zmíněná americká letadla musí řídit počítač, neboť díky tvaru jsou natolik nestabilní, že by v mžiku spadla (nebýt počítače, který ihned vyrovnává nestabilitu). Myslím, že Horten byl na tom mnohem líp ohledně stability, ale nevím nevím, jak to bylo s jeho stealth vlastnostmi.
"пуля дура, штык молодěц!!!"

Ghola

  • Wehrmacht
    Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 328
  • Neexistujú zúfalé situácie, iba zúfalí ľudia
    • www.zvlastnezbrane.estranky.sk
Re: Letadla , která zůstala na rýsovacích prknech
« Odpověď #29 kdy: Listopad 30, 2008, 06:10:39 »
môžete sa pozrieť na moju webstránku:
http://www.zvlastnezbrane.estranky.sk/clanky/nemecke-experimentalne-lietadla
rubrika ešte stále nie je kompletná, mám ešte veľa lietadiel na preklad z angličtiny (prekladám z anglickej wikipedie alebo už spomínanej stránky www.luft46.com). koľko mi ešte chýba si môžete pozrieť v úvode
Zaujímate sa o zbrane z WWII alebo ich prototypy? Navštívte môj web!
www.zvlastnezbrane.estranky.sk