
Su-47 Berkut mala vzniknúť za účelom náhrady vtedajších ruských lodných stíhačiek aby nezaostávali za usa. Za úlohu vytvoriť novú generáciu stíhačiek dostali firmy MIG( za úspech a mig-29) a Suchoj. Nakoniec Suchoj prišli na to, že upravená stíhačka su-27 bi mohla byť tým správnym lietadlom. Preto projekt ostal na Suchoj. Nakoniec pracovali aj na novej stíhačke a projekt bol označený s-22. Firma prišla na to, že opačné krídla by mohli zvýšiť manévrovateľnosť a znížiť pádovú rýchlosť. Preto sa rozhodli pre tieto krídla. Medzi tým prebiehali zmeny na su-27. S-22 mala mať jeden motor a keď všetko prepočítali tak im vyšlo, že stíhačka by bola príliš ťažká na to aby vzlietla neboli motory a tak všetko bolo zastavené a vzhľad stíhačky bol nezverejnený. V 82 roku _vraj_ na jednej ruskej základni videli stíhačku, ktorá sa podobala na s-22. Medzi tým vzniklo Su-27K ale len ako dočasné riešenie. Po čase sa opäť začalo pracovať na s-22 ale prešlo zmenami, malo mať 2 motory, byť väčšie, pribudla kabína ktorá mala pri havárii na vode udržať pilota par dni živého a názov sa zmenil na s-32. 1. let mal byť niekedy v 90. rokoch. Názov bol už s-37. Jeden z problémov bol ten že krídla boli z krabonu a stačila jedna guľka do krídla na zostrelenie lietadla. Potom bolo málo peňazi a vznikol len jeden zjednodušený prototyp(mali byť 3). Nakoniec sa všetko dokončilo a s-37 sa zmenilo na su-47 berkut ale nikdy sa nedostalo do plnej služby.
poznámka: lietadlo dostalo čiernu farbu aby nebolo vidno niektoré povrchové nedostatky ale pri určitom uhle na slnku je všetko vidno.

výzbroj su-47:
-rakety krátkeho doletu R-73 a R-74
-rakety stredného doletu R-77M a RVV-AE
-rakety typu KS-172, Ch-31,Ch-35 alebo Ch-41.
-30 mm kanón GŠ-301
A lietadlo má vraj aj klamne ciele ktoré fungujú proti všetkým typom rakiet.
Technycké údaje:
Rozpätie: 16,7 m
Max.vzletová hmotnosť: 35 000 kg
Dĺžka: 22,6 m
Max. rýchlosť: 2 200 km/h
Výška: 6,4 m
Dolet: 4 000 km
Vzletová hmotnosť: 24 000 kg
Dostup: 18 000 m