Autor Téma: Naše slavné Forum...  (Přečteno 5810 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

zelezny kriz

• Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
Naše slavné Forum...
« kdy: Říjen 11, 2009, 11:27:32 »
Je to škoda,za chvilku tady zbyde jen Airsoft,paintboll a hry...Jak je nějaké téma,trochu se to rozjede,tak už se musí brzdit,bud se to zamkne,nebo je to offtopic a je konec.A když se přesto debatuje,většina je hned "nasraná",jestli se majestátu náhodou někdo nedotkl,a co tím myslel...S Maxem v něčem nesouhlasím,ale má pravdu..od toho je to diskuze,aby se tříbily názory,ne?Já vím,že jsem nic nového nepřinesl,nejsem inženýr zbrojíř a opajcovávat články na netu zaprvé ani neumím,a odkazovat na něco,co se později ukáže,že už tady někdy bylo,je sisifovská práce...Proto je největší obohacení  příchod nových lidí...A říkat jim,to už tady bylo,nejdřív si to přečti,atd.je sice pravda,ale oni si tím /polemikami/také chtějí projít a možná vnesou i svůj ůhel pohledu...Ono totiž toho nového moc již nemůže být..Je to dost dávno...A když se vyřadí debaty o komunismu,nacismu,sexu,politice,o lidských právech,atd.už toho moc nezbejvá...Tyhle všechny věci totiž jsou součástí života a proto i WW2..Ono být ve všech věcech korektní,abych nikoho neurazil,nebo nedejbože neosočil ,skončí tak,že budeme všichni stejní suchaři..,sice poměrně slušní,ale totálně nezajímavý...Takže klidně se na mě sesypejte,já to vydržím,a jestli jsem někoho urazil,neměl jsem to v ůmyslu,jde jen o ůvahu k zamyšlení...Jo,abych nezapoměl,ještě zbydou modely..../a nebylo by někde vhodné pískoviště/?

Sláma

• RAF
  • Group Captain
Re: Naše slavné Forum...
« Odpověď #1 kdy: Říjen 11, 2009, 11:48:44 »
Víš Kříži,já mám názor asi takový: