Autor Téma: Junkers Ju 86  (Přečteno 11214 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

pan.sup

  • k.k. Landwehr
  • Oberstleutnant
  • Příspěvků: 1506
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 9. listopadu 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 19. prosince 2008
Junkers Ju 86
« Odpověď #15 kdy: Duben 02, 2007, 08:25:57 »
Citace: "Werner Mölders"
Zase asi ty nafťáky měly menší spotřebu,myslim,že jsem to někde slyšel.


Spíš nafty bylo dost, benzínu či kerosenu nikoliv

Hamerinski

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1716
    • Letadla, letci, osobnosti WW II
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 11. září 2008
Junkers Ju 86
« Odpověď #16 kdy: Duben 02, 2007, 10:31:51 »
Podle mě šlo u  Ju 86 spíše o možnost natankovat i u obyčejné pumpy někde v tramtárii, přeci jen to byl předválečný dopravní letoun. Ale také šlo asi o cenu přepravy, přeci jen nafta byla levnější než 100 oktanový benzín.

Werner Mölders

  • Luftwaffe
  • Oberstleutnant - podplukovník
  • Příspěvků: 1006
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 9. března 2008 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.    Uděleno: 9. března 2009
Junkers Ju 86
« Odpověď #17 kdy: Duben 03, 2007, 03:52:24 »
stačil 86 oktanový  :D
Ampulle !!!

Dejvid

  • Wehrmacht
    Schütze - vojín
  • Příspěvků: 12
Re: Junkers Ju 86
« Odpověď #18 kdy: Prosinec 10, 2010, 01:36:09 »
Zamrzani dnesni nafty zpusobuje kvalita a predejit jejimu zamrznuti se kdyz naredi klasickym benzinem.