S počtem postavených kusů to není tak jednoznačné, vyroben a zalétán byla pouze stroj s označením CCCP-82060. Druhý stroj nebyl v prvopočátku vůbec dokončen. Objevily se zprávy, že společnost ADB chce zprovoznit i druhý stroj, který je zakonzervován, ale nikdy nevzlétl. Pokud je mi známo v této chvíli práce na jeho zprovoznění nijak výrazně nepokročily. V Praze se objevila poprvé při nouzovém přistání 19. 06. 1989 s Buranem na hřbetu, a pak několikrát na prahu nového tisíciletí v letech 2003, 16.6.2004 a 2006. V roce 2006 jsem se na něj byl podívat, a stojí to opravdu za to. Na to, že v provozu jediný kousek, má na něj Praha docela štěstí :-).
Carius : vysouvat to klikou, by byla opravdu bašta :-). Všechna letadla jsou vybavena možností odjištění zámků a vysunutí samospádem, nicméně je to ta poslední a nejméně spolehlivá varianta (např. Bob Pearson, kapitán letu Air Canada 143, by mohl vyprávět) proto jsou ještě různé možnosti, jak popsal Sláma, ale klikou opravdu ne :-).