Ony ty Blochy byly všechny hranaté krabice .... MB 210 je skoro stejný, jenom je to středoplošník.....


Aero MB-200 ještě před zařazením k bombardovacímu pluku. Na letounu ještě není namalován plukovní znak, ani oořadový kód.

Tento obrázek je pro mne malou záhadou. Znak pod křídlem je československý. Jak je patrné, jsou vedle něj bílá/světle šedá/ písmena R P. Na trupu, jsou patrná další písmena a to V E. Je téměř jisté, že znak na trupu je namalován ručně. Na trupu československých letadel znaky namalovány nikdy nebyly. Taktéž podle "kvality, je navýsost zřejmé, že šlo o zamalování německého trámového kříže. Dle mého úsudku může jít o letoun, který byl označen (a snad také používán), Němci s označením V E + R P. Jistě dosloužil v nebojové službě, neboť na přídi trupu chybí střelecká věž. Mohlo jít o letoun, který nám Němci ukořistili v roce 1939, protože kamufláž je ještě typu předválečného československého vojenského letectva. Z čeho tak usuzuji? Spodní křídla jsou v barvě khaki a takový typ kamufláže, khaki na všech (i spodních) plochách mělo před válkou právě československé vojenské letectvo.
Francouzi používali barvu tmavězelenou anebo někdy čokoládově hnědou,u bombardovacích letounů taktéž povětšinou na všech plochách. Nezdá se mně pravděpodobné, že by Němci zanechali na našem území letoun, dovezený z Francie...
Že jde o letoun letitý, snad již dlouho neudržovaný, svědčí fakt, že je podepřen vzpěrami, aby nebyl zatížen podvozek. Celkově stroj působí značně zastaralým dojmem.