Autor Téma: Breguet 690  (Přečteno 2462 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Heinrich Reimers

  • Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 384
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 8. srpna 2008
Breguet 690
« kdy: Březen 03, 2008, 05:45:37 »
Breguet 690

Breguet 690 byla řada nejmoderněji řešeného francouzského lehkého bombardéru a bitvevníku.celkembylo vyrobeno asi 400 letounů,z toho asi polovinu tvořil typ Bre 693.Jako prototypy byly zalítány letadla Bre. 691.Breguet byl určen pro nasazení v nízkých výškách,se svou výzbrojí a rychlostí ale mohl konkurovat i některým typům německých stíhaček(tím míněny tzv.Zersterer)Pohon zajišťovaly dva dvouhvězdicové motory Hispano Suiza 14 AB,později nahrazenými motory Gnome-Rhone Mars.Vyzbrojen byl dvěma dopředu střílejícími kulomety MAC 1934,kanonem Hispano-Suiza a dalšími dvěma kulomety MAC střílejícími dozadu(jeden v zadním střelišti,druhý pod trupem.Poprvé bojovali proti tankům 7.tankové divise v Belgii 10.5.1940 se značným ůspěchem avšak do kapitulace Francie jich byla polovina zničena,druhá sloužila ve francouzské koloniální armádě a sloužila Vichy,další část byla zařazena do Luftwaffe a další skončila v armádě Chorvatska a Maďarska



Rozměry:

rozpětí..........15,36m

délka............10,22m

výška...........3,19m



rychlost...........446Km/h

dolet...........1350m

dostup...........8500m



maximální nosnost pum činila 400Kg.

A nyní můžete kritizovat :wink:

Heinrich Reimers

  • Luftwaffe
  • Oberleutnant - nadporučík
  • Příspěvků: 384
  • Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 8. srpna 2008
Breguet 690
« Odpověď #1 kdy: Březen 03, 2008, 05:49:21 »







stevosk

  • k.k. Landwehr
  • Oberstleutnant
  • Příspěvků: 869
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 29. září 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 18. dubna 2008
Breguet 690
« Odpověď #2 kdy: Březen 03, 2008, 11:31:30 »
Breguet 690 bol naprojektovaný do armádneho tendra na dvojmotorový trojmiestny stíhač. Túto súťaž vyhral Potez 630. Samotný Breguet bol však ťažší, s výkonnejšími motormi a tak padlo rozhodnutie využiť ho ako ľahký bombardér, stíhač a prieskumník. Prototyp bol zalietaný 23. marca 1938. Práve jeho univerzálnosť sa armáde pozdávala a tak si objednala prvých 100 kusov ako ľahký bombardér.

Páter

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 962
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. <br Uděleno: 20. srpna 2007 /> Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 12. května 2008
Breguet 690
« Odpověď #3 kdy: Březen 04, 2008, 08:46:46 »
Ta maximalka plati asi pre Bre-695 s motormi P&W R-1535 Twin Wasp Junior. S motormi HS a GR bola 470-480km/h.

Dost zranitelny palbou zo zeme, pomerne slaba vyzbroj. Esteticky celkom vydareny.
Ak máte v ruke kladivo, všetko ostatné
vyzerá ako klinec.

If fire fighters fight fire, and crime fighters fight crime, what do freedom fighters fight?

Hamerinski

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1716
    • Letadla, letci, osobnosti WW II
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 11. září 2008
Breguet 690
« Odpověď #4 kdy: Březen 04, 2008, 09:38:06 »
Citace: "Páter"
Ta maximalka plati asi pre Bre-695 s motormi P&W R-1535 Twin Wasp Junior. S motormi HS a GR bola 470-480km/h.

Dost zranitelny palbou zo zeme, pomerne slaba vyzbroj. Esteticky celkom vydareny.




Také by mě zajímalo pro které typové označení to platí. S verzí 690 bylo zhotoveno 7 různých modifikací.