Autor Téma: Heinkel He 280  (Přečteno 13425 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Hamerinski

  • Čestný moderator
  • Příspěvků: 1716
    • Letadla, letci, osobnosti WW II
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. Uděleno: 9. července 2007 Za 1 rok aktivní činnosti na fóru. Uděleno: 29. září 2007 Za 2 roky aktivní činnosti na fóru.   Uděleno: 11. září 2008
Heinkel He 280
« Odpověď #30 kdy: Červenec 09, 2007, 03:38:18 »
Ta akcelerace nebyla kvůli postupnému přidávání plynu aby neodešly lopatky kompresoru ;) Ono bez lopatek není kde získat tah.

Doporučoval bych nesrovnávat dnešek a minulost, to se srovnat nedá ani omylem. Dneska jsou lopatky se žárupevných materiálů, dříve to byl obyčejný zlepšený plech. I když i dnes se dají lopatky krásně odpálit a upálit až u jejich zámků ;)

Jinak pokud přejdeš v současnosti z volnoběhu na forsáž při startu, tak ti mechanici pěkně poděkují protože motor bude zralý tak akorát na revizi.

Páter

  • Wehrmacht
    Oberstleutenant - podplukovník
  • Příspěvků: 962
  • Za zásluhy o rozvoj fóra. <br Uděleno: 20. srpna 2007 /> Za 1 rok aktivní činnosti na fóru.  Uděleno: 12. května 2008
Heinkel He 280
« Odpověď #31 kdy: Červenec 09, 2007, 04:20:09 »
Prave preto to porovnavam a ta akceleracia nebola len kvoli lopatkam, co tak radialne kompresory? A tiez mali pomalu akceleraciou, ale ako som spomenul, slaby krutiaci moment bol charakteristicky pre vsetky rane prudove motory. Dnes je tomu inak.
Ak máte v ruke kladivo, všetko ostatné
vyzerá ako klinec.

If fire fighters fight fire, and crime fighters fight crime, what do freedom fighters fight?